דברו איתנו בטלפון:
1-801-22-33-55
|
|
|
|
|
מכרזים מקוונים (Reverse Auctions) הם שיטה חדשה יחסית לביצוע סורסינג אשר צוברת תאוצה בשנים האחרונות. המכרז המקוון עושה שימוש במודלים מתמטיים מתקדמים כגון תורת המשחקים ומודלים לקבלת החלטות לצורך מיקסום הערך לארגון בכל מכרז בהתאם לגורמים משתנים כגון: מספר ספקים בענף, כמות מוצרים, מאפייני המוצרים ועוד.
המכרז המקוון יכול להתבצע כמעט בכל אחד מתחומי פעילותו של הארגון. תהליך האיפיון, התיחור ובחירת הזוכה נעשים בשיתוף מלא של הלקוח ותוך הקפדה על אתיקה מקצועית גבוהה.
|
- אפיון ופרסום מפרט של המוצר או השירות לספקים פוטנציאליים.
- לימוד המפרט ע"י הספקים בפרק הזמן אשר הוגדר מראש.
- במועד אשר נקבע נכנסים הספקים המתמודדים לאתר אינטרנט ייעודי ומציעים דרך האתר מחירים למוצר או השירות
- כל ספק רואה את מיקומו מבחינת מחיר ויכול להוזיל את הצעתו על מנת להיות הזול ביותר.
- התהליך מסתיים כשספק מציע מחיר ואף אחד לא מציע מחיר זול יותר.
- שלב התיחור יכול להמשך בין דקות ספורות ועד שעות.
- חיסכון ניכר בעלויות לעריכת מכרזים.
- שקיפות מרבית – הליך ממוחשב ללא מגע יד אדם.
- קיצור משמעותי של תהליכי ביצוע מכרז וקבלת החלטות.
- הגברת התחרות - באמצעות הפעלת לחץ פסיכולוגי על המתמודדים.
- תיעוד ההליך
- אפיון מפרטים באמצעות יועצים מומחים.
- כתיבת מסמכי RFP, SLA ו- SOW
- תיאום צרכים מול הלקוח הפנימי בארגון
- אפיון מדדים ויעדים להצלחת המכרז
- איתור ספקים פוטנציאלים
- הובלת תהליך המכרז המקוון מול הספקים
- ניתוח ההצעות עפ"י קריטריונים משוקללים
- כריתת הסכמי התקשרות משפטיים ומסחריים
|
|
|
|
|
|
|
|