דברו איתנו בטלפון:
1-801-22-33-55
|
|
|
|
|
אנו גאים להציג את אמנת השירות שלנו, המפרטת סטנדרטים שירותיים ומקצועיים חסרי פשרות על מנת להיות מספר אחת עבור לקוחותינו.
זמינות:
- זמינות מידית לכל פניה בימים א`-ה בין השעות 20:00 – 8:00 באמצעות טלפון, פקס ודוא"ל. במקרים דחופים יינתן מענה גם מעבר לשעות הנקובות וכן ביום ו` וערבי חג.
- מענה לכל פניה בתוך עד שעתיים מרגע קבלת הפניה. עמידה בלתי מתפשרת בלוח הזמנים שנקבע לכל פרויקט בשיתוף עם הלקוח.
מקצועיות:
- ייצוג הלקוח מול הספקים וגורמי החוץ מבוצע באופן מכובד, ענייני וללא משוא פנים תוך שמירה מוחלטת על אתיקה מקצועית ועפ"י כללי הקוד האתי שלנו.
- כל אנשי הצוות המופקדים על ניהול ההליך הינם אנשי מקצוע בעלי ותק של לפחות 5 שנים ברכש וכן בעלי התמחות מקצועית בתחום ההליך הספציפי.
- עדכוני סטאטוס שוטפים לכל הגורמים הרלוונטיים לכל אורך ניהול ההליך והגשת דו"ח סיכום ותיעוד מפורט בסופו.
שירותיות:
- השירות מבוצע באופן אדיב, שירותי ומקצועי.
- עריכת סקרי שביעות רצון בקרב לקוחותינו לצורך בקרה ושיפור השירות.
טכנולוגיה ואבטחת מידע:
- שימוש בכלים, מערכות מידע וטכנולוגיה מתקדמת ביותר לצורך מקסום איכות השירות, מקצועיותו, נגישותו ואבטחת המידע:
- סביבת עבודה וירטואלית ("משרד וירטואלי") מבית Onehub ייעודית לכל לקוח לשיתוף מסמכים, משימות ולו"ז תוך ניהול הרשאות בכספת וירטואלית.
- מערכת ERP- SAP Business One לניהול תהליכי רכש של הלקוח, לרבות הנפקת הזמנות רכש וניהול תקציב.
- מערכת לניהול מסמכים מבית MPL- לאחזור יעיל ומהיר של מידע.
- מערכת CRM לניהול ותיעדוף פניות ומשימות מטעם הלקוח.
- מערכת לניהול חוזים והתקשרויות TopContracts מבית Assembly
- פלטפורמה מתקדמת למכרזים מקוונים מבית Evision.
- הקפדה בלתי מתפשרת על סודיות המידע בעת ניהול ההליך ועד שנתיים מיום סיום ההתקשרות.
קיימות ושרידות:
- שימוש בטכנולוגיות מבוססות ענן להבטחת שרידות מקסימאלית
- גיבוי מידע יומיומי בכמה אתרים מרוחקים
- תשתית לכל עובד בצוות למתן מענה מהיר ויעיל מכל אתר בו הוא נמצא, לרבות מביתו בעתות חירום, מלחמות ופגעי טבע
איכות סביבה:
- הקפדה על כללי "המשרד הירוק"- שימוש מזערי בנייר, ארכיון דיגיטאלי
- רכש ירוק- שימוש במוצרים ועזרים ידידותיים לסביבה
|
|
|
|
|
|
|
|