top of page

אמנת שירות

אנו גאים להציג את אמנת השירות שלנו, המפרטת סטנדרטים שירותיים ומקצועיים חסרי פשרות על מנת להיות מספר אחת עבור לקוחותינו.

זמינות:

  • זמינות מידית לכל פניה בימים א`-ה בין השעות 20:00 – 8:00 באמצעות טלפון, פקס ודוא"ל. במקרים דחופים יינתן מענה גם מעבר לשעות הנקובות וכן ביום ו` וערבי חג.

  • מענה לכל פניה בתוך עד שעתיים מרגע קבלת הפניה. עמידה בלתי מתפשרת בלוח הזמנים שנקבע לכל פרויקט בשיתוף עם הלקוח.

מקצועיות:

  • ייצוג הלקוח מול הספקים וגורמי החוץ מבוצע באופן מכובד, ענייני וללא משוא פנים תוך שמירה מוחלטת על אתיקה מקצועית ועפ"י כללי הקוד האתי שלנו.

  • כל אנשי הצוות המופקדים על ניהול ההליך הינם אנשי מקצוע בעלי ותק של לפחות 5 שנים ברכש וכן בעלי התמחות מקצועית בתחום ההליך הספציפי.

  • עדכוני סטאטוס שוטפים לכל הגורמים הרלוונטיים לכל אורך ניהול ההליך והגשת דו"ח סיכום ותיעוד מפורט בסופו.

שירותיות:

  • השירות מבוצע באופן אדיב, שירותי ומקצועי.

  • עריכת סקרי שביעות רצון בקרב לקוחותינו לצורך בקרה ושיפור השירות.

 

טכנולוגיה ואבטחת מידע:

  • שימוש בכלים, מערכות מידע וטכנולוגיה מתקדמת ביותר לצורך מקסום איכות השירות, מקצועיותו, נגישותו ואבטחת המידע:

  • סביבת עבודה וירטואלית ("משרד וירטואלי") מבית Onehub ייעודית לכל לקוח לשיתוף מסמכים, משימות ולו"ז תוך ניהול הרשאות בכספת וירטואלית.

  • מערכת ERP- SAP Business One לניהול תהליכי רכש של הלקוח, לרבות הנפקת הזמנות רכש וניהול תקציב.

  • מערכת לניהול מסמכים מבית MPL- לאחזור יעיל ומהיר של מידע.

  • מערכת CRM לניהול ותיעדוף פניות ומשימות מטעם הלקוח.

  • מערכת לניהול חוזים והתקשרויות TopContracts מבית Assembly

  • פלטפורמה מתקדמת למכרזים מקוונים מבית Evision.

  • הקפדה בלתי מתפשרת על סודיות המידע בעת ניהול ההליך ועד שנתיים מיום סיום ההתקשרות.

 

קיימות ושרידות:

  • שימוש בטכנולוגיות מבוססות ענן להבטחת שרידות מקסימאלית

  • גיבוי מידע יומיומי בכמה אתרים מרוחקים

  • תשתית לכל עובד בצוות למתן מענה מהיר ויעיל מכל אתר בו הוא נמצא, לרבות מביתו בעתות חירום, מלחמות ופגעי טבע

 

איכות סביבה:

  • הקפדה על כללי "המשרד הירוק"- שימוש מזערי בנייר, ארכיון דיגיטאלי

  • רכש ירוק- שימוש במוצרים ועזרים ידידותיים לסביבה

bottom of page