אנו גאים להציג את אמנת השירות שלנו, המפרטת סטנדרטים שירותיים ומקצועיים חסרי פשרות על מנת להיות מספר אחת עבור לקוחותינו.
זמינות:
זמינות מידית לכל פניה בימים א`-ה בין השעות 20:00 – 8:00 באמצעות טלפון, פקס ודוא"ל. במקרים דחופים יינתן מענה גם מעבר לשעות הנקובות וכן ביום ו` וערבי חג.
מענה לכל פניה בתוך עד שעתיים מרגע קבלת הפניה. עמידה בלתי מתפשרת בלוח הזמנים שנקבע לכל פרויקט בשיתוף עם הלקוח.
מקצועיות:
ייצוג הלקוח מול הספקים וגורמי החוץ מבוצע באופן מכובד, ענייני וללא משוא פנים תוך שמירה מוחלטת על אתיקה מקצועית ועפ"י כללי הקוד האתי שלנו.
כל אנשי הצוות המופקדים על ניהול ההליך הינם אנשי מקצוע בעלי ותק של לפחות 5 שנים ברכש וכן בעלי התמחות מקצועית בתחום ההליך הספציפי.
עדכוני סטאטוס שוטפים לכל הגורמים הרלוונטיים לכל אורך ניהול ההליך והגשת דו"ח סיכום ותיעוד מפורט בסופו.
שירותיות:
השירות מבוצע באופן אדיב, שירותי ומקצועי.
עריכת סקרי שביעות רצון בקרב לקוחותינו לצורך בקרה ושיפור השירות.
טכנולוגיה ואבטחת מידע:
שימוש בכלים, מערכות מידע וטכנולוגיה מתקדמת ביותר לצורך מקסום איכות השירות, מקצועיותו, נגישותו ואבטחת המידע:
סביבת עבודה וירטואלית ("משרד וירטואלי") מבית Onehub ייעודית לכל לקוח לשיתוף מסמכים, משימות ולו"ז תוך ניהול הרשאות בכספת וירטואלית.
מערכת ERP- SAP Business One לניהול תהליכי רכש של הלקוח, לרבות הנפקת הזמנות רכש וניהול תקציב.
מערכת לניהול מסמכים מבית MPL- לאחזור יעיל ומהיר של מידע.
מערכת CRM לניהול ותיעדוף פניות ומשימות מטעם הלקוח.
מערכת לניהול חוזים והתקשרויות TopContracts מבית Assembly
פלטפורמה מתקדמת למכרזים מקוונים מבית Evision.
הקפדה בלתי מתפשרת על סודיות המידע בעת ניהול ההליך ועד שנתיים מיום סיום ההתקשרות.
קיימות ושרידות:
שימוש בטכנולוגיות מבוססות ענן להבטחת שרידות מקסימאלית
גיבוי מידע יומיומי בכמה אתרים מרוחקים
תשתית לכל עובד בצוות למתן מענה מהיר ויעיל מכל אתר בו הוא נמצא, לרבות מביתו בעתות חירום, מלחמות ופגעי טבע
איכות סביבה:
הקפדה על כללי "המשרד הירוק"- שימוש מזערי בנייר, ארכיון דיגיטאלי
רכש ירוק- שימוש במוצרים ועזרים ידידותיים לסביבה