שירותי החטיבה כוללים קבלת אחריות אדמינסטרטיבית ותפעולית מלאה על חלק מהרכש בארגון או כולו. שירות הרכש המנוהל מבוצע בכפוף להסכם שירות מוגדר (SLA) הכולל תכולת עבודה (SOW), יעדים ומדדים המבטיחים את איכות התהליך ורציפותו בכל תנאי. כל העוסקים במתן השירותים הינם עובדי RFP ומנוהלים על-ידה באופן מלא.
הקמה וניהול יחידות עצמאיות לביצוע חלק מהרכש או כולו.
הקמה וניהול יחידות עצמאיות לביצוע בקרת רכש.
הקמה וניהול יחידות תזמון אספקות (Vendor Scheduling).
ניהול מכרזים פרטניים בכל תחום מתחומי העיסוק של הארגון.
בדיקת התקשרויות מסחריות קיימות והוזלת עלויות ניכרת תוך מיטוב תנאים מסחריים ותהליכיים.
שיפור עלויות ותנאים מסחריים מול רשויות מקומיות.
פתרונות לכוח אדם זמני ביחידות רכש בארגון.
הקמה וניהול מוקד רכש ייעודי למתן שירותי רכש ובקרה שוטפים.
ניהול תהליכי הרכש של לקוחותנו באמצעות תוכנת ה-ERP המתקדמת SAP Business One, אפשרות לניהול הרשאות וחתימות אלקטרוניות בשליטת הנהלת הארגון.