
מוקד רכש ובקרה
מנהלים רבים הבינו את חשיבותו של תהליך הרכש ואת תרומתו לתוצאותיו העסקיות של הארגון. עם זאת, לא לכל הארגונים היכולת, הידע או האמצעים להחזיק במערך רכש גדול ומפואר.
מחלקת רכש עולה כסף. במבחן של עלות מול תועלת, יתכן ובמקרים מסוימים לא תהיה הצדקה להחזיק מערך רכש גדול למול הוצאות רכש קטנות יחסית.
לארגונים אשר אינם בטוחים ביכולתם לתחזק מערך רכש עצמאי או כאלה המעוניינים להפריד את הרכש העקיף (Indirect) מרכש הליבה, פיתחנו מוצר ייחודי המאפשר ניהול חיצוני של משימות רכש ובקרה באמצעות מוקד רכש ייעודי הפועל במשרדנו.
ניהול רכש, תקציב ובקרת חשבוניות חלקי או מלא.
זמינות מלאה למשך כל שעות העבודה ע"י איש רכש מקצועי ייעודי.
טיפול מהיר ויעיל בכל פנייה באותו יום עבודה תחת SLA קפדני.
ניהול תהליכי הרכש באמצעות SAP Business One
אפשרות לניהול הרשאות וחתימות אלקטרוניות להנהלת הארגון.
אבטחת מידע קפדנית למערכות המידע ולתהליכים ידניים
מקסימום תפוקות במינימום הוצאה.
למי מתאים השירות?
ארגונים קטנים ובינוניים בעלי היקף רכש קטן - בינוני.
ארגונים המעוניינים להפריד את הרכש הכללי מרכש הליבה.
ארגונים המעוניינים לחסוך בכוח אדם ותשומות ניהוליות.
ארגונים נטולי יחידות רכש, בקרה או מערכות מידע ברכש.